Nejoblíbenější je Kofola. Jaké další obnovené značky ze socialismu bodují?

Praha - Nejznámější značkou, která byla známa za socialismu a byla obnovena i po pádu komunismu, je kolový nápoj Kofola, který zná 97 procent lidí. Dobře si také vedla Zatra nebo Favorit. Vyplývá to z průzkumu společnosti Médea Research.

Přidejte svůj názor 7 komentářů

Kofola

"Pokud měli lidé spontánně uvést jednu značku z minulosti, která je opět na trhu, nejčastěji zazněla Kofola. To je logické, protože lidé si přirozeně více vybavují spotřební zboží, které je jim často na očích," uvedl vedoucí společnosti Médea Research Jan Matějka.

Značka Kofola vstoupila na trh poprvé v roce 1960. Na druhém místě značka Tatra, kterou uvedlo 96 procent respondentů. Třetí nejvyšší byla znalost značky Favorit, kterou znalo 90 procent respondentů a čtvrtá skončila Mototechna s podílem 89 procent.

Známé a oblíbené zůstávají také žvýkačky Pedro (88 procent), stavebnice Merkur (87 procent) nebo obuv Botas (73 procent). Za éry socialismu je znal víceméně každý. Po nástupu tržního hospodářství se ale tyto značky musely vyrovnat se zahraniční konkurencí.

Vstupte do diskuze (7)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Ve středních Čechách udeřily bleskové povodně

24.05.2018 23:14 Aktualizováno Zaječov (Berounsko) - V Zaječově na Berounsku byl dnes večer vyhlášen třetí stupeň povodňové…

Šmejdi, čeká nás katastrofa, následující tři týdny budou strašně, varuje…

24.05.2018 22:22 Aktualizováno Praha - Vstoupí ČSSD do vlády s Andrejem Babišem nebo ne? To ukáží následující týdny, během kterých…

Hezky, Miloši! Herec promluvil o Zemanovi a jeho "chlastu"

24.05.2018 22:22 Aktualizováno Herec Jiří Mádl se netají svou kritikou vůči osobě prezidenta Miloše Zemana. Nyní tvrdí, že to…

Policie zjišťuje, zda je ohlášené vystoupení Stalloneho v Praze podvod

24.05.2018 21:29 Praha - Českem a Slovenskem otřásá nový skandál. Stovky lidí zaplatily nemalou sumu za setkání s…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Domova

reklama
reklama